loading...
جنبش ظهور12
reza بازدید : 1 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

- عدد 666 یا FFF حرف ششم الفبای انگلیسی: ماسون ها اعتقاد دارند که 666 روز از خلقت آدم گذشته بود که گول شیطان را خورد و به زمین هبوط پیدا کرد.

و...

بخش دوم : نماد ها

1- ستاره شش گوشه (HEXAGRAM)

این علامت در افکار عمومی به عنوان نماد «یهودی ها» شناخته شده است و به آن « ستاره ی داوود » یا « مهر سلیمان » هم می گویند؛ ولی در حقیقت این نماد هم جزء نمادهای الحادی بوده که بر اساس تفکرات الحادی مصر باستان ساخته شده است و نماد تعادل طبیعت بین زن و مرد، طبع سرد و گرم، الهه های ماه و خورشید و…. است. این علامت، قوی ترین علامت در شیطان پرستی است. « ستاره ی شش گوشه از شش ضلع، شش گوشه (زاویه) و شش مثلث کوچک درست شده است که معرّف عدد 666 می باشد. » این عدد در بین مسیحیان و نیز شیطان پرستان عددی ویژه و خاص است و نشان دهنده ی دجال یا Antichristمی باشد.

هدف اصلی شیطان پرستان و فراماسونها به حکومت رساندن Antichrist است؛ به همین دلیل است که ستاره ی شش گوش، بهترین و قوی ترین نمادشان محسوب می شود.

2- هرم و چشم جهان بین: یکی از مهمترین علامات ماسونهاست. این هرم از 13 طبقه تشکیل شده که در انتهای آن چشم جهان بین قرار گرفته و از هرم جدا می باشد، ماسونها اعتفاد دارند که هرگاه (دجال = Antichrist) ظهور کند سر آن به هرم متصل می گردد. چشم جهان بین (All seeing eye ) نیز یکی از نمادهای پر کاربرد آنهاست.


mason

بسیاری از حکم ها و فرمانهایی که درباره ی ترور فلسطینیان و مسلمانان سایر کشورهای اسلامی وضع می شود، از « (Israeli Supreme Court) یا دادگاه عالی اسرائیل » صادر می گردد. در این دادگاه به صورت علنی و بدون هیچ واهمه ای از علایم ماسونی استفاده شده است.

در طراحی این دادگاه از علایم ماسونی بی شماری استفاده شده است که ما در این جا به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

در طراحی ساختمان این دادگاه، در سقف یکی از قسمت ها، « هرم و چشم جهان بین » ساخته شده است. این نما در تصویری که از پایین گرفته شده، بهتر دیده می شود.

عکس راست: (چشم جهان بين) بر روي سقف دادگاه عالي اسراييل. اين تصوير از راه دور گرفته شده است. عکس چپ: (چشم جهان بين) بر روي سقف دادگاه عالي اسراييل. اين تصوير از نزديک و زير هرم گرفته شده است

3- گونیا و پرگار:

در وسط این علامت، حرف G قرار گرفته است. (به اعتقاد فراماسونها Goat بز نماد شیطان است.

نکته ی جالب دیگر، این که در برخی از لژ ها بر روی علامت پرگار و گونیا، علامت چشم جهان بین نیز حک شده است که نشان دهنده ی اهمیت فوق العاده ی علامت چشم جهان بین در نزد ماسون ها می باشد. در واشنگتن (شهر شیطان) اگر از ساختمان کنگره (کاپیتول) به کاخ سفید خطی رسم کنیم ( البته این خط در امتداد خیابانی قرار می گیرد که این 2 ساختمان را به هم وصل کرده است.)، و خطی هم از کنگره به بنای یادبود جفرسون وصل کنیم (جفرسون نیز ماسون بوده است)، علامت پرگار به وجود می آید. همچنین اگر دو خط عمود بر هم از بنای یادبود لینکلن (Lincoln) به کاخ سفید و بنای یادبود جفرسون وصل کنیم، علامت گونیا حاصل می شود. (لازم به ذکر است که لینکلن ماسون نبوده است، اما بنای یادبودش را نیز خودش نساخته است، بلکه یک رییس جمهور ماسون بنای مذکور را احداث کرده است.)









عکس راست: علامت هرم وچشم جهان بين در يکي از ميادين شهر ايلات اسراييل (نماي بزرگتر عکس قبل) ، عکس چپ: علامت پرگار وگونيا در يکي از ميادين شهر ايلات اسراييل

4-بز (Baphomet) ستاره پنج پر:

نحوه ی ساخت بناها و ساختمان های شهر واشنگتن (پایتخت آمریکا): این شهر در بین مسیحی های غیر اوانجلیکال مثل کاتولیک ها و فرقه های دیگر پروتستان، به دلیل وجود علامت ها و نمادهای شیطانی به شهر شیطان ملقب شده استبه عنوان مثال ساختمان پنتاگون (وزارت جنگ آمریکا ) به شکل 5 ضلعی ساخته شده، که اگر اقطار آن را به هم وصل کنیم، ستاره ی پنج گوش در وسط آن به وجود می آید که نسبت به کاخ سفید، معکوس است و تشکیل Baphomet می دهد.


مجسمه یادبود جرج واشنگتن در شهر واشنگتن. بسیاری از مردم آمریکا که از این مجسمه بازدید میکنند , از مشاهده مجسمه نیمه لخت اولین رییس جمهور خود تعجب می کنند . اما اگر این مجسمه را با تصویری که شیطان پرستان از شیطان (Bamphomet) متصورند مقایسه کنیم به مطالب مهمی پی خواهیم برد. به خصوص اگر به حالت دست ها توجه کنیم.

5- آنخ:

افسانه ی ایزس (Isis) یا زن بیوه، نیز از دوران مصر باستان اقتباس شده است. فراماسونها اعتقاد دارند که تمام ماسونها فرزندان زن بیوه می باشند. همان طور که ذکر شد در باور مصریان قدیم، Isis و Osiris الهه های مصر باستان بودند که در اثر ازدواج آنان تعادل طبیعت به وجود آمد. بعد از مدتی Osiris مرد و خدای شهر های مردگان گشت. بدین ترتیب Isis بیوه شد.

Isis
علامت آنخ (Ankh) که نماد Isis است و در لژهای ماسونی به کار می رود. این علامت امروزه به عنوان سمبل جنس زن و نشانه ی فمینیست ها (Feminists) نیز به کار می رود.

6- ابلیسک (Obelisk):

ستون سنگی با نوک هرمی است. این نماد که نماد زایندگی و باروری در مصر باستان بوده است و در بناهای ماسونی متعددی به کار رفته است.

توجه کنید که Obelisk ها دقیقاً به شکل فوق می باشند و به صورت ستون سنگی منشوری شکل هستند که سطح مقطع مربعی دارند و در انتهای آن ها نیز همیشه هرم وجود دارد. بنابراین بناهایی که ویژگی های فوق را نداشته باشند، Obelisk محسوب نمی شوند.

Obelisk در دادگاه عالي اسراييل

7- دست شاخدار یا دست شیطان

در تفکر ماسون ها و شیطان پرستان، شیطان شاخدار Cornuto است و با حرکت دست خود، شیطان را نمایش می دهند.

8- صلیب و تبر برعکس:

صلیب برعکس به معنای ضد مسیح و تبر بر عکس به معنای ضد عدالت است.

9-...

ذکر یک نکته ی مهم: بعد از ذکر علامات و اعداد مورد استفاده در فراماسونری، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که برای تطبیق علامت های مذکور بر گروه ها و افراد، باید همواره با احتیاط برخورد کرد. زیرا در بعضی از مواقع، علامت ها و لوگو های بعضی از شرکت ها و سازمان ها در نقاط مختلف جهان، شبیه به علامت های فراماسونری هستند، اما همواره نمی توان به این سازمان ها برچسب ماسونی بودن زد. برای مثال بسیاری از شرکت ها و کانال های تلویزیونی و ماهواره ای از نماد چشم در لوگوی خود استفاده می کنند که این چشم، نماد بیننده و مخاطب تلویزیونی است و این مطلب کاملاً منطقی و قابل فهم است. بنابراین در این حالت، چشم موجود در لوگو های مذکور، نشان دهنده ی ماسونی بودن این کانال ها نیست. همچنین چشم پزشکی ها و عینک سازی هایی که در تبلیغات خود از علامت چشم استفاده می کنند نیز ماسونی نیستند، چرا که حرفه ی آن ها در ارتباط با چشم می باشد. از سوی دیگر در بعضی از تصاویر هنری و معماری، ممکن است در اثر روی هم افتادن خطوط، تصاویر متعددی شبیه به ستاره ی شش گوش و ستاره ی پنج گوشه ی معکوس پدید آید که این تصاویر نیز غیرعمدی بوده و نشان دهنده ی فراماسون بودن معماران این بناها نیست.

البته در این بین بعضی علامت ها هستند که اختصاصاً و عمدتاً ماسونی هستند و تا حدود زیادی می توانند ماسونی بودن افراد و شرکت ها و سازمان های مرتبط با خود را نشان دهند. برای مثال علامت پرگار و گونیای ماسونی (نه پرگار تنها و یا گونیای تنها) علامت بسیار اختصاصی ماسون ها است. همچنین علامت هرم و چشم (نه هرم تنها یا چشم تنها) نیز یک علامت بسیار اختصاصی برای گروه های ماسونی است.

در هر حال باید این مطلب را همواره به یاد داشت که صرف دیدن یک علامت شبیه به علایم ماسونی، نباید سریعاً به افراد و سازمان های مرتبط با علامت، برچسب ماسون بودن زد و برای رد یا تأیید این مسأله، باید تحقیقات بیشتری انجام داد.

اهداف فراماسونری

1- نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان.

2- به دست گرفتن حکومت و قدرت در تمام کشورهای جهان از طریق شبکه ی گسترده ی ماسونی درتمام ممالک دنیا.

3- تخریب مسجد الاقصی و کشف معبد سلیمان و بازسازی آن درابتدای قرن 21

عکس یادگاری ماسون ها در کنار ماکت سومین معبد کذایی سلیمان. ماسون ها آرزوی ساختن چنین معبدی را در سر می پرورانند و برای تحقق آن , گام های بلندی برداشته اند.

4- پرکردن معبد سلیمان از بت ها و نمادهای ماسونی به عنوان اصلی ترین پرستشگاه ماسونی.

5- برقراری حکومت جهانی شیطانی به پایتختی معبد سلیمان در اورشلیم (بیت المقدس)

6- به حکومت رساندن قدرتمندترین فراماسون با عنوان نمادیین ضد مسیح (Antichrist= دجال) در ابتدای قرن

فراماسونری در طول تاریخ برای پیشبرد اهداف خود و مبارزه با ادیان الهی، در دو جبهه ی کلی و مهم به فعالیت پرداخته است:

1- جبهه ی اقتصادی، سیاسی، نظامی و تکنولوژیکی (که از اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 به موفقیت نایل شده و از آن زمان جهان را تحت تأثیر قرار داده است.) در این جبهه، نقش اصلی را کشورهای اسرائیل و آمریکا برعهده دارند . آمریکا و اسرائیل علاوه بر عملکرد بارز خود در زمینه ی سیاسی و اقتصادی و نظامی، به صورت غیر مستقیم نیز با حمایت از گروه های شیطان پرست، به ترویج فساد و فحشا و اعمال شیطانی مبادرت می ورزند. نکته ی مهم و جالب توجه این است که سردمداران و رؤسا و استادان اعظم ماسونی و آنان که گرداننده ی این شبکه هستند، ظاهری شیک و آراسته و عادی دارند، ولی رده های پائین و مردم عادی که به سمت گروه های شیطان پرست کشیده می شوند، از ظاهر و آرایش شیطانی برخوردارند.

2- جبهه ی فکری، عقیدتی و فرهنگی (که با نفوذ در ادیان، قصد تخریب آنها را، هم از درون و هم از بیرون داشته است).

در جبهه ی عقیدتی، فراماسونری با عناوین مختلف در دین های اسلام، مسیحیت و یهودیت نفوذ کرده است:

- اسلام: از طریق رواج بهائیت، بعضی از فرقه های عرفانی نوپا و فراماسونهای طیف Shriner، قصد تضعیف دین اسلام را داشته و دارد.

- مسیحیت: فراماسونری گروه هایی به نام (اوانجلیکالها- نوانجیلی ها) را رواج داده که اهداف و اعمالشان هم جهت با عقاید فراماسون ها است و این گروه ها تا حد زیادی هم موفق بوده اند. فراماسونها در واتیکان و بعضی از فرقه های پروتستان هم نفوذ کرده اند. از این مطلب می توان نتیجه گرفت که مشکلات اخیر واتیکان با اسلام و کشورهای اسلامی نیز ناشی از همین موضوع می باشد.

- یهودیت : اکثر یهودیان بالاخص ساکنین اسرائیل جزء وابستگان تشکیلات ماسونی هستند . ارتباط یهود و فراماسونری ارتباطی دوطرفه است، یهود به رواجتعالیم ماسونی یا کابالا پرداخته و فراماسونری هم از یهود حمایت می کند.

تمهيدات فراماسونري براي تشکيل حکومت جهاني شيطاني

در قسمت هاي قبلي مقاله، تا حدود زيادي با ماهيت پليد فراماسونري و خصوصيات شيطاني اين دجال احتمالي آخرالزمان، آشنا شديم. در اين قسمت مقاله به تمهيداتي که اين تشکيلات پليد، براي تشکيل حکومت جهاني شيطاني از آن ها بهره جسته است، اشاره مي نماييم.

تمهيداتي که فراماسونري براي رسيدن به اهداف خود مورد استفاده قرار داده است، عبارتند از:

1 - تلاش براي بدست گيري قدرت سياسي همه ي کشورهاي جهان.

امروزه سران قدرتمند در اکثر کشورها، يا بخشي از تشکيلات فراماسونري هستند و يا تحت تأثير کشور هاي ماسوني قرار دارند. اين مطلب در مورد کشورهاي خاورميانه مانند ترکيه، عراق، عربستان و ... نيز صدق مي کند. براي مثال در ترکيه لژها و مجلات ماسوني همچون « معمار سينان » علناً فعاليت مي کنند و بسياري از سياستمداران اين کشور نيز ماسون مي باشند. همچنين در ماه May سال 2007 فراماسونرهاي عراقي جشن تأسيس اولين لژ خود را برگزار کردند کشورهايي مثل عربستان نيز که لژ ندارند، عملاً تحت سيطره ي کشورهاي ماسوني مانند آمريکا و اسراييل قرار دارند. به جرأت مي توان گفت که تنها کشوري که در مقابل تشکيلات شيطاني فراماسونري ايستادگي کرده و به عنوان بزرگترين دشمن فراماسونري به شمار مي رود، ايران اسلامي است. لازم به ذکر است که در کنار ايران، مجاهدان حماسه ساز لبناني و فلسطيني نيز قرار دارند، اما حکومت کشورهاي مذکور در دست مجاهدان نيست. البته در ايران زمان پهلوي، تعداد زيادي از نخست وزيران، فراماسون بوده اند. مانند: امير عباس هويدا که بييشترين مدت نخست وزيري را داشته و شريف امامي که استاد اعظم فراماسونري بوده است ارتباط محمد رضا پهلوي نيز با فراماسونري بسيار زياد بوده است بحمدالله با پيروزي انقلاب اسلامي ايران، کشور اسلامي ما از لوٍث وجود اين تشکيلات شيطاني پاک شده است.

2- ايجاد دو کشور قدرتمند آمريکا و اسراييل به عنوان دو بازوي سياسي و نظامي مهم که قبلاً مفصلاً به آن ها اشاره کرديم.

3- ايجاد سازمان ملل متحد به عنوان يک دستگاه ماسوني

در بخش هاي قبلي اين مقاله ذکر کرديم که سازمان ملل متحد با فريب افکار عمومي و در قالب شعار ايجاد صلح و ثبات در جهان، فعاليتهاي خود را در جهت منافع فراماسونري انجام مي دهد. در مورد ارتباط سازمان ملل متحد با فراماسونري، شواهد بسيار زياد و محکمي وجود دارد که ما به بخشي از آن ها اشاره کرديم. علاوه بر شواهد مذکور، اگر به جهت گيري هاي سازمان ملل متحد و شوراي امنيت اين سازمان در طي سال هاي قبل توجه کنيم، به حرکت هاي موذيانه ي سازمان ملل متحد در جهت اجراي اهداف ماسوني پي مي بريم. حرکت هاي موذيانه ي سازمان ملل متحد به نحوي است که حق مسلم ايران را براي رسيدن به فناوري صلح آميز هسته اي کتمان مي کند، اما حتي کوچکترين تنبيهي براي آمريکا و اسراييل به دليل داشتن سلاح هاي هسته اي در نظر نمي گيرد؛ اين مثال و مثال هاي ديگري از جمله عملکرد ضعيف شوراي امنيت سازمان ملل متحد در قبال تهاجم اسراييل به فلسطين اشغالي و لبنان و نيز صدها نمونه ي ديگر از اين قبيل، نشان مي دهد که سازمان ملل متحد نيز بخشي از تشکيلات شيطاني فراماسونري بوده و بازيچه ي سردمداران اين تشکيلات مي باشد.

- اعداد ماسونی در آرم سازمان ملل:

13 برگ زیتون در هرطرف کره زمین (ساقه در نظر گرفته شود )

کره زمین به 33 قطعه تقسیم شده است

- همچنین حضور علامت پرگار و گونیا در روی میز یکی از سالن وابسته به سازمان ملل

4- تلاش براي انتشار شعار New world order يا (نظم نوين جهاني)


این شعار که در مهر ماسوني آمريکا نيز درج شده است و يکي از قديمي ترين مشهورترين شعارهاي فراماسونري است، اخيراً توسط جرج بوش پسر و قبلاً توسط پدر او بارها و بارها عنوان شده و سازمان ملل متحد نيز اين شعار را سر لوحه ي خود قرار داده است. فرمان دنياي جديد يا نظم نوين جهاني، فرمان يا نظمي است که ماسون ها قصد دارند آن را با ايجاد يک امپراطوري جهاني شيطاني، پياده کنند. از نظر ماسون ها اين فرمان نهايتاً توسط منجي شيطاني آن ها (Antichrist) که شخصي قدرتمند از بين خود ماسون ها است، اجرا خواهد شد.

5- نفوذ در اديان الهي و تلاش براي انحراف پيروان آنها.

فراماسون ها که اديان الهي را بزرگترين دشمن خود مي دانند، با نفوذ در اديان، قصد تخريب آنها را هم از درون و هم از بيرون دارند. آن ها به روش هاي گوناگون در اديان مختلف نفوذ کرده اند که در بخش هاي قبلي اين مقاله، مفصلاً به آن ها پرداختيم. مهمترين اين روش ها به طور خلاصه عبارتند از:

6- استفاده از وسائل ارتباط جمعي براي ايجاد جنگ رواني و نيز انحراف فکري و فرهنگي جوامع و رواج فحشا.

7- ساخت و حمايت از هاليوود.

ماسون ها و يهوديان صهيونيست از ساخت و حمايت از هاليوود، چند هدف عمده داشته اند که مهمترين آن ها عبارتند از:

1- ترويج فساد و فحشا از طريق فيلم هاي مبتذل و الگو برداري جوانان از هنرپيشگان فاسد فيلم هاي هاليوودي.

2- بزرگنمايي قدرت هاي شيطاني در فيلم هاي هاليوودي. (همان گونه که مي دانيم، از نظر اسلام، شيطان از جنس جن و يکي از بندگان خداست که به سبب مخالفت با خواست خداي متعال، از درگاه خدا رانده شده است؛ بنابراين اين موجود خبيث هيچ قدرتي ندارد. اما در فيلم هاي هاليوودي، شيطان بسيار پر قدرت بوده و نعوذبالله قدرتي مشابه خداوند دارد (براي مثال در فيلم ارباب حلقه ها). گر چه در فيلم هاي هاليوودي لشکر خير غالباً پيروز مي شود، اما اين فيلم ها در دل بسياري از بينندگان ترس ايجاد کرده و آن ها را از قدرت کذايي شيطان مي ترساند. به نظر مي رسد که اين ترفند فيلم هاي هاليوودي براي آينده اي نه چندان دور در نظر گرفته شده، و هدف از اين ترفند، اين بوده است که بعد از تشکيل حکومت جهاني شيطاني ماسون ها، افراد مومن اندکي که در جوامع وجود دارند، با ترس از قدرت شيطاني ماسون ها، در برابر آن ها تسليم شوند.

3- ساخت فيلم هايي که در آن ها مسلمانان و به خصوص ايرانيان، تروريست معرفي شده اند. (اين حرکت موذيانه بعد از واقعه ي ساختگي 11 سپتامبر، سرعت گرفته و امروزه در اکثر فيلم هاي هاليوودي، مسلمانان با چهره اي خشن و خونخوار معرفي شده اند). با توجه به اهمیت این بحث در قسمت پایانی مقاله مفصلا به این موضوع پرداخته خواهد شد.

8- مبارزه با اسلام که دشمن اصلي آنها مي باشد.

در بين مسلمانان، شيعيان به دليل برخورداري از فرهنگ عاشورايي و مهدوي، بيشتر مورد تهاجم فراماسونري واقع شده اند و در بين شيعيان نيز، شيعيان ايران به دليل بهره مندي از حکومتي مقتدر و نيروي نظامي توانمند، و شيعيان لبنان نيز به علت برخورداري از سپاهيان قدرتمند حزب الله، بيش از همه آماج حملات تبليغاتي دستگاه هاي ماسوني قرار گرفته اند.

9- حمايت از گروه هاي شيطان پرست، همجنس باز و سکولار به عنوان سربازان خط مقدم خود.

مقام هاي بالاي گروه هاي فراماسونري، افرادي به ظاهر شيک و مودب هستند و لباسهاي تميز و آراسته دارند، ولي گروه هاي شيطان پرست و همجنس باز حتي در ظاهر هم از انسانيت خارج مي شوند و به غلط اين تصور به وجود مي آيد که هيچ ارتباطي بين آنها و فراماسونرها وجود ندارد. در صورتي که همان افراد به ظاهر شيک و تميز، از اين گروه هاي شيطان پرست حمايت مي کنند و شيطان پرستان و همجنس بازان، سربازان خط مقدم فراماسونرها هستند؛ البته لازم به ذکر است که بعضي از افراد گروه هاي مذکور، از ارتباط بين سران اين گروه ها و فراماسونري خبر ندارند و به صورت غيرمستقيم، نقشه هاي فراماسونري را اجرا مي کنند.

10- ترويج فساد و حمايت از گروه هاي موسيقي مبتذل.

اين حرکت فراماسونري نيز با دو هدف عمده شکل گرفته است:

1- کشاندن جوانان غربي به فساد و دوري آنان از دين و سياست.

2- کشاندن جوانان مسلمان به فساد و از بين بردن اراده ي آنان در مقابله با استکبار. (مشابه اين اقدام در قرون اوليه ي اسلامي توسط مسيحيان اروپا انجام شد و نتيجه ي آن، فساد اخلاقي مسلمانان اندلس (اسپانيا) و خارج شدن اين سرزمين از دست مسلمانان بود

11- تشويق به نگرش افراطي پيرامون علم.

قبلاً ذکر شد که نگرش افراطي پيرامون علم، از سوي فراماسون ها و جهت پر کردن خلاء حاصل از کنار گذاشته شدن معنويت ترويج مي گردد. در واقع ماسون ها که تعداد بسيار زيادي از آن ها در زمره ي دانشمندان برجسته نيز قرار دارند، تلاش مي کنند تا علم را به عنوان يگانه وسيله اي که مي تواند انسان را به سعادت برساند، معرفي کنند. اين ترويج افراطي را مي توان با کمي تفکر تشخيص داد.

از سوي ديگر، تشويق به نگرش افراطي پيرامون علم از سوي کشورهاي ماسوني، اهداف ديگري را نيز دنبال مي کند. بدين ترتيب که با مشغول نگاه داشتن افراطي ذهن دانشجويان و دانشمندان در تحقيقات علمي و کاستن از وقت فراغت آن ها، اجازه ي فکر کردن به مسايلي همچون مذهب، اجتماع، اوضاع سياسي جهان و ... را به اين قشر پويا و فعال نمي دهند و با اين کار اجازه نمي دهند که اين افراد به مسايلي همچون وضعيت برادران و همنوعان خود در فلسطين، عراق، آفريقا و... فکر کنند

البته بايد اين مطلب را ذکر کرد که اديان آسماني و به خصوص اسلام، ارزش زيادي براي علم و علم آموزي قايلند و انسان ها را به فراگرفتن آن، بسيار تشويق مي کنند؛ اما در هر حال، علم را معبود انسان و تنها وسيله ي او براي رسيدن به رستگاري نمي دانند و انسان را تشويق به رسيدن به کمال در همه ي زمينه ها مي نمايند

12- ترويج افراطي ورزش ها، بالاخص فوتبال

ورزش مورد قبول همه ي افراد است و فوائد آن بر کسي پوشيده نيست. حتي اديان آسماني نيز، انسان را به ورزش کردن تشويق کرده اند ولي آنچه که امروزه ديده مي شود، باز هم ترويج بي حد و اندازه ي ورزش بالاخص فوتبال، آن هم در سطح حرفه اي است. در واقع دستگاه شيطاني فراماسونري با حمايت هاي فراوان مالي خود از گردانندگان بسياري از تورنمنت هاي معتبر ورزشي، افکار انسان ها را از اعمال شيطاني خويش منحرف کرده و در سايه ي اين رويدادهاي ورزشي، به اجراي پروژه هاي خطرناک آخرالزماني خود مي پردازد. آنچه که مؤيد اين مطلب است، همزماني جام ملتهای اروپا در سال 2008 با حمله ي اسرائيل به نوار غزه مي باشد!؟

13- تلاش براي تخريب مسجد الاقصي که به منظور ساخت معبد کذايي سليمان در محل اين مسجد مقدس صورت مي گيرد و قبلاً به صورت مفصل به آن اشاره کرديم.

14- ايجادتفرقه بين ملت ها به خصوص کشورهاي اسلامي، که نمونه هايي از آن را در عراق شاهد هستيم.

15- اشغال عراق (بابل) که در جهت اهداف آخرالزماني ماسون ها انجام گرفت.

16- ترويج مذاهب افراطي انجيلي.

در سال هاي اخير، با حمايت دولت ماسوني آمريکا، حرکت هاي فزاينده اي در جهت ترويج مذاهب افراطي انجيلي (از جمله تعاليم اوانجليکالي) شکل گرفته است.

17- تبليغ جنگ هسته اي کذايي آرماگدون

- آرماگدون، جنگي هسته اي است که طبق ادعاي اوانجليکال ها و صهيونيست هاي يهودي، در دشت آرماگدون (هرمجدون) که در شمال اسرائيل و نزديک شهر حيفا (اطراف مدار 33 درجه) واقع شده است، رخ خواهد داد. از نظر صهيونيست هاي مسيحي و يهودي، اين جنگ بين دو سپاه خير (يهوديان و مسيحيان معتقد!؟) و سپاه شر (ايران، روسيه، سوريه، و ساير کشورهاي مسلمان؟!) در مي گيرد و در آن، سپاه خير به رهبري حضرت مسيح(ع) پيروز مي گردد. با اين پيروزي، حکومت 1000 ساله ي مسيح آغاز مي گردد و يهوديان باقيمانده نيز مسيحي مي شوند!

امروزه فراماسونرها، با تبليغ نبرد کذايي آرماگدون تلاش دارند تا مردم آمريکا و اسراييل و ديگر نقاط جهان را با خود همراه کنند و به آن ها بقبولانند که قبل از بازگشت مسيح (ع)، بايد اسراييل وجود داشته باشد و معبد سليمان ساخته شود. با اين حربه، آن ها سعي مي کنند تا با تلاش اوانجليکال ها و يهوديان صهيونيست، به هدف خود برسند و بعد از ساخت معبد سليمان و تشکيل حکومت جهاني شيطاني، مسأله ي بازگشت مسيح را به فراموشي سپارند.

18- توليد و پرورش گوساله ي سرخ موي

صهونيست ها که برادران و همراهان هميشگي فراماسون ها مي باشند، همزمان با آخرين تلاش ها براي تخريب مسجد الاقصي و ساخت معبد سليمان، تلاش هايي نيز در جهت فراهم ساختن ابزار و ملزومات ساخت معبد، انجام داده اند. در اين راستا، حرکت هايي در جهت توليد و پرورش يکي از مهمترين ملزومات ساخت معبد که همانا گوساله ي سرخ موي است، انجام شده است.

در عقيده ي خرافي يهوديان و مسيحيان صهيونيست، قبل از ساخت معبد سوم سليمان، بايد مراسم قرباني گوساله ي سرخ موي (Red Heifer) با تشريفات خاصي انجام شود و به دنبال آن، ساخت معبد سوم سليمان آغاز گردد

19- تلاش براي ارايه ي تصوير مادي از آينده ي دنيا و نفي وجود منجي آسماني

20- تلاش براي معرفي کشور ماسوني آمريکا به عنوان منجي ملت هاي جهان در فيلم هاي هاليوودي.

برخلاف، فراماسون ها که آينده اي تيره و تاريک و دور از زيبايي هاي معنوي را براي مردم جهان فرض کرده، و در نظريات خود همچون نظريه ي فوکوياما، دنياي کنوني را دنياي آرماني بشر معرفي نموده اند و انسان ها را از آينده ي درخشان تر نااميد کرده اند، خداوند در قرآن مجيد، اين اميد را به بندگان صالح و مستضعف خود مي دهد که آينده اي روشن در انتظار آنهاست؛ آينده اي که در آن هيچ شري وجود نخواهد داشت و عدل و داد بر انسان ها حکم خواهد راند. دنيايي که بشر در آن با تمام وجود به سمت زيبايي، پويايي، شادي و خير و صلاح حرکت خواهد کرد.

آن زمان، هنگامي است که ولي خدا در زمين حکم مي راند و انسان از خداي خويش و خداوند متعال از انسان، خشنود و راضي است. اين وعده اي است که قطعاً محقق خواهد شد

21- ...

نفوذ در سینما و تلویزیون

در فتنة اخیر پیدایش صهیونیسم و تشکیل دولت غاصب و نامشروع اسرائیل، یهودیان به همان راه‌ها و شیوه‌های شیطانی خویش روی آورده‌اند که خلاصة این افکار شیطانی در کتاب «پروتکل‌های حکمای یهود» که قبلا نیز به آن اشاره شد نشان داده شده است. در این کتاب آمده است که برای تشکیل یک حکومت و دولت جهانی یهودی باید بر وسائل ارتباط جمعی و وسائل اعلام جهانی از قبیل سینما، تلویزیون، مطبوعات و کتاب‌ها و همة وسایلی که به نحوی با گوش و چشم و ذهن جوامع ارتباط دارد، تسلط پیدا کرد. اگر قرار باشد یهودی بدنام، آواره، ترسو، بدسابقه، بزهکار و شریک خون عیسی†و قاتل پیامبران، خودش را به عنوان یک قوم و نژاد برتر معرفی کند لازم است قبل از هر چیز قیافة زشت و پلید خود را آرایش کند و سابقة زشت خود را پاک کند که صهیونیست‌ها با تشکیل یک دولت یهودی در صدد یافتن راه‌حلی برای این مشکل برآمدند، چنان که در سال 1248ش. /1869م. در کنفرانسی که در شهر پراگ برگزار شد خاخام یهودی«راشورن»گفت:«در حالی که تسلط بر طلا قدرت اول ما از طریق سلطه بر جهان باشد، دومین وسیلة ما باید تسلط بر مطبوعات جهانی باشد. » (دعوتی، 1376، ص28). در اولین کنگرة صهیونیسم که به ریاست تئودور هرتصل تشکیل شد وی دربارة اهمیت تبلیغ و نقش آن در تبادل اندیشه ارتباط یهودیان پراکنده در نقاط مختلف جهان گفت:«ما هنگامی موفق به تشکیل دولت اسرائیل خواهیم شد که به وسائل اعلام جهانی و مطبوعات عالم تسلط داشته باشیم. »

بنابراین، هدف مشخص است؛ آنان قصد دارند با از میان بردن آداب و ارزش‌های اسلام، مسلمانان را بار دیگر به سمت کفر و شرک بکشانند و با استفاده از این تهاجم تبلیغاتی چهرة زشت و ماهیت پلید اشغال‌گران را در نزد افکار عمومی جهان زیبا جلوه دهند و برعکس، برای نازیبا جلوه دادن اعراب و مسلمانان تلاش می‌کنند. آنها در تهاجم تبلیغاتی خود قصد دارند تاریخ اسلام را مسخ و خطر دین اسلام را به مسیحیان اروپا و آمریکا گوشزد کنند. صهیونیست‌ها سعی می‌کنند اعراب را به عنوان مردمی عقب‌افتاده، شهوت‌طلب، زناکار، می‌گسار، قمار‌باز، جاهل و خالی از عواطف انسانی معرفی کنند. به همین دلیل برخی‌ها در آمریکا و اروپا با عینکی که تبلیغات صهیونیستی برای آنها تهیه کرده، بدبینانه به مسلمانان نگاه می‌کنند.

یکی از مهمترین وسایل ارتباط جمعی که به طرز عجیبی بر تمام کشورهای دنیا سلطه یافته سینما و صنعت فیلم سازی است. سیطرة یهود بر شرکت‌هایی که فیلم‌های سینمایی را تهیه می‌کنند یک سیطره و تسلط تقریباً همه جانبه و گسترده می‌باشد. برخی از آمارهای تأیید‌شده نشان می‌دهد که اغلب افرادی که در صنعت فیلم‌سازی آمریکا، در تهیه، توزیع، تحریر، تصویر و صدابرداری و مونتاژ کار می‌کنند، یهودی می‌باشند و حتی، بزرگ‌ترین شرکت‌های اصلی فیلم‌سازی در تملک یهودیان و صهیونیسم می‌باشد. فیلم‌های منتشر شده توسط این شرکت‌ها، فساد اخلاق و تباهی فرهنگ را به کشورهای مصرف کننده صادر می‌کند. متأسفانه کشورهای عربی یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان فیلم‌های این شرکت‌ها می‌باشند، و مطالب تهیه شده در این فیلم‌ها با کمترین محدویت و ممنوعیتی در سالن‌های سینمایی مصر، اردن، سوریه و دیگر کشورهای عربی اسلامی به نمایش در می‌آید.

مي توان به جرأت گفت كه مهمترين شركت ساخت و توليد فيلم هاي سينمايي در جهان هاليوود است . اين شركت كه عمده سرمايه گذاران آن را يهوديان صهيونيست تشكيل مي دهد با اهدافي كاملاً صهيونيستي تشكيل شده است .

اين شركت از همان ابتدا جز در مسير اهداف فراماسون ها و صهيونيست ها قدم از قدم بر نداشته است و اهتمام خاصي براي نيل به اهدافش دارد .

توليدات اين شركت عموماً فيلم هاي سينمايي بوده است كه به دو بخش فيلم هاي كارتوني و فيلم هاي سينمايي تقسيم مي شود .

الف ) فيلم هاي كارتوني :

پيش از اين ذكر شد كه يكي از اهداف صهيونيست ها در به تسخير در آوردن رسانه ها اين بود كه چهره واقعي و تاريخ ننگين خود را يا از اذهان مردم پاك نمايد و يا اينكه به نحوي واقعيات را به نفع خود جلوه دهد ؛ براي مثال يهوديان صهيونيست در تاريخ به موش كثيف مشهور بوده اند ، اينان براي از ميان بردن لكه ننگ اين لقب و در عين حالي كه به ناتواني در پاك كردن اين لقب از اذهان جهانيان اشراف داشتند اقدام به ساخت كارتون هايي از قبيل تام و جري و ميكي ماوس و ... كردند و همان طور كه همه مي دانيم تمامي اين كارتون ها موش را حيواني دوست داشتني نمايش مي دهند.

صهيونيست ها كه عادت دارند از تمامي فرصت ها حداكثر استفاده را به نفع خود بنمايند در عين توجيه القاب و تاريخ سياه خود از اين كارتون ها براي نمايش نمادهاي خود كه به طور ديوانه واري به آنها وابسته است استفاده نموده اند . به مثال زير دقت نماييد :

شخصيت هاي كارتوني ماريو ، ميكي ماوس ، سونيك و ... عموماً از دستكش سفيد استفاده مي نمايند حال آنكه دستكش سفيد يكي از نمادهاي مهم فراماسونري و به عنوان نماد دست نداشتن در قتل حضرت عيسي مسيح (ع) (البته به اعتقاد مسيحيان و يهوديان ) است . كارنامه سياه هاليوود مملو از اين اعمال است ؛ به چند نمونه زير دقت كنيد .

- نشان دادن سونيك و اغلب شخصيت هاي كارتوني معروف به رنگ آبي به جهت نشان دادن نماد blue jin يا همان جن هاي آبي كه از اعتقادات فراماسون ها است .

- سلسله كارتون هاي باربي با اثرات مخوفي كه بر ذهن كودك و نوجوان دارد و هم اكنون در جهان به عنوان يك آسيب جدي از آن ياد مي كنند.

- انيميشن شرك و نمايش برخي مسايل جنسي و يا نامناسب براي كودك و نوجوان و رده سني آنها.

- كارتون فرار مرغ ها و استفاده از آن در جهت نشان دادن هلوكاست و داستان يهودي كشي هيتلر .

- كارتون كارخانه هيولاها كه شخصيت اصلي آن موجودي آبي رنگ ، شخصيت دوم آن موجودي تك چشم و نشان تجاري آن شامل حرف M و تك چشم در وسط آن است كه M همان حرف اول كلمه Mason است .

- كارتون monsters VS aliens كه يكي از شخصيت هاي آن هيولاي آبي يك چشم و ساير كاراكترهاي آن نيز عموماً تك چشم هستند.

- به تركيبي جالب در نام يكي از كارتون هاي اخير به نام « ماريو و سونيك در بازي هاي المپيك » دقت كنيد . Mario and sonic in olampic game

- از آوردن مثال هاي بيشتر براي پرهيز از طولاني تر شدن مطلب پرهيز مي كنيم .

ب) فيلم سازي :

در اين زمينه نيز همان طور كه همگي واقف به موضوع هستيم هاليوود از هيچ وسيله اي براي پيشبرد اهداف خود و نشان دادن نمادهاي خود و نيز تخريب مسلمانان و به ويژه ايرانيان و تمدن آنها فروگذار نكرده است . و اين مطلب نيازي به توضيح ندارد و تنها به چند مثال از آنها به اختصار اشاره مي كنيم.

- فيلم ارباب حلقه ها و نمايش چشم جهان بيني و دو برج كه هر دو از نمادهاي فراماسون ها است.

- فيلم آرماگدون و تداعي نبرد نهايي در صحراي آرماگدون و پايان دنيا

- فيلم آواتار و نمايش نماد blue jin يا همان اجنه آبي

- سلسله فيلم هاي هري پاتر و نمايش جادو و جادوگري كه هنر فراماسون ها است و نيز در برخي موارد حمله به نمادها اسلام .

- فيلم 300 با رويكرد صد در صد ضد تمدن ايراني .

- فيلم جن گير با اهانت هاي بي شمارش به اسلام و مسلمانان .

- فيلم كشتي گير و اهانت به پرچم مقدس ايران و لفظ مبارك آيت الله .

- فيلم ضد ايراني و ضد اسلامي « سالت » و نقشه پرتاب بمب اتم به تهران و مكه .

- فيلم 2012 و نمايش آخر دنيا در سال 2012 كه اعتقادي كاملاً صهيونيستي و مغاير با عقايد اسلام است.

- فيلم هاي ترسناك و خشن همچون « اره » كه در جهت طبيعي كردن قتل و خونريزي در جهان ساخته مي شوند.

و صدها و صدها فيلم ديگر كه به دليل طولاني شدن بيش از حد مطلب ناگزير به چشم پوشي از ذكر نام آنها هستيم .

* نفوذ صهيونيسم در تغذيه ، بهداشت و پزشكي :

- بدون شك تاكنون به اين مطلب فكر كرده ايد كه چرا طب نوين با وجود پيشرفت هاي شگرف در همه زمينه ها هنوز قادر به درمان برخي بيماريهاي نه چندان پيچيده نيست ؟

- چرا هر از چند گاهي ويروس هولناكي در جهان منتشر شده و اعلام مي گردد كه منشأ حيواني دارد اما تا كنون خبري از آن نبوده است ؟

- چرا ميانگين عمر مردم جهان تا اين حد كاهش يافته و سكته تا اين اندازه در ميان مردم ميانسال و يا جوان جولان مي دهد ؟

- پاسخ به اين سؤالات و بررسي نفوذ صهيونيسم در اين موارد نياز به شرح فراواني دارد كه ما به طور مختصر به بخشي از آن اشاره مي كنيم.

الف ) در ايران :

از حدود دوره قاجاريه كه نفوذ صهيونيسم در كشور ما در قالب هاي متفاوت افزايش يافت يهوديان شروع به تحقيقات بسيار گسترده اي در مورد طب و تغذيه ايرني و اسلامي نمودند و به طور جدي از اين مفاهيم براي خود الگو برداري كردند . آنها در همين حين كه در حال بررسي فوايد بي شمار و شگرف تعاليم اسلام و حكماي ايران در سلامت جسم و روح آدمي بودند اقدام به جدا كردن ما از اين تعاليم كه سراسر نويد زندگي بود نمودند .

آنها با توجه به اينكه از پايبندي شديد ايرانيان سنتي به اين تعاليم آگاه بودند با استفاده از نيرنگ هاي شيطاني خود اجازه دادند كه نام اين تعاليم باقي بماند اما محتواي آن را كاملاً تحريف كرده و تغيير دادند و اين در حالي است كه خود يهوديان صهيونيست اهتمام خاصي به پياده كردن اين تعاليم در زندگي خود دارند و به طرز ديوانه واري از اين مفاهيم كه عموماً در اختيار آنها است حراست مي كنند و تمام سعي خود را بر اين دارند كه ديگر مردم جهان از اين مفاهيم سودمند بهره مند نشوند . به عبارتي تمام آنچه را كه براي خود مي پسندند از مردم دنيا بازداشتند و تمام آنچه را كه مي دانند برايشان مضر است در ميان مردم جهان نشر مي دهند.

در اين ميان ما ايرانيان كه در مهد اين علوم هستيم مي توانيم اين توطئه شوم را بهتر درك نمائيم ؛ به چند مثال مهم از اين توطئه دقت نماييد :

- ظروف مس و ساير ظروف سنتي را از ما مي گيرند و ما را به استفاده از ظروف آلومينيوم و تفلون (كه نوعي پليمر سرطان زاست ) تشويق مي كنند در حالي كه خود يهوديان صهيونيست از ظروف سنتي ما استفاده مي كنند.

- استفاده از نوره را به دليل وجود آرسنيك در آن ممنوع كرده و نوره را سرطان زا مي خوانند در عين حالي كه خودشان نوره كه ماده اي ضد سرطان است بهره مي برند و آرسنيك را در قالب قرص هاي شيمي درماني به ما مي فروشند.

- گوشت گاو را كه پيامبر ما سراسر مرض خوانده است به هيچ عنوان مصرف نمي كنند در حالي كه هم گوشت گاو را در جهان نشر داده اند و هم بزرگترين كارخانجات سوسيس و كالباس جهان را كه از گوشت گاو استفاده مي كنند در اختياز دارند . نكته جالب اينجاست كه صدر اعظم آلمان كه بزرگترين كشور توليد كننده سوسيس و كالباس است به هيچ وجه از اين محصولات استفاده نمي كند.

- چاي سياه را كه عامل چندين نوع بيماري است را در كشور ما باب نموده اند اما خود به جاي چاي هاي سنتي ما از قبيل چاي بهار نارنج ، چاي زيرفون و ... از هيچ نوع چاي ديگري استفاده نمي كنند.

- كلريد سديم (NaCl) را به عنوان نمك طعام كامل وارد بازار هاي كشور ما مي كنند و خود از نمك كامل و طبيعي كه شامل چندين نوع نمك ( تركيب هالوژن ها با فلزات جدول تناوبي ) است و كلريد سديم تنها يكي از آنها است استفاده مي كنند.

- روغن هاي صنعتي كه عموماً حاوي مواد سرطان زا است را در كشور ما باب نموده اند و خود از روغن هايي چون روغن كنجد و روغن زيتون استفاده مي نمايند .

- اهداي خون را به عنوان جايگزين مناسب حجامت به ما معرفي مي كنند در حالي كه خودشان اهتمام بسيار عجيبي به امر حجامت كه توصيه اكيد رسول اكرم (ص) است ، دارند .

- نوشابه هاي گازدار را كه عامل پوكي استخوان ، سرطان و ... است را در كشور ما باب نموده اند و ما را در ميان كشورهاي برتر مصرف كننده نوشابه گازدار قرار داده اند در حالي كه استفاده از نوشابه هاي گازدار را براي مردم خود ممنوع مي كنند.

- كندُر را كه فوايد بسياري دارد (از جمله تقويت حافظه ، استحكام عقل و ... ) خودشان مصرف مي كنند و به جاي آن انواع آدامس ها را كه به دليل وجود اسانس هاي الكل دار بسيار مضر هستند در ميان مردم ما رواج داده اند .

- قند و شكر مصرفي (ساكاروز) را كه در بدن انسان خوب نمي سوزد و به بدن آسيب مي رساند در ميان ما به يك كالاي بسيار پر مصرف تبديل كرده اند و خود به جاي قند از كشمش ، توت فرنگي ، خرما و ... و به جاي شكر از عسل طبيعي استفاده مي كنند.

- عسل را كه زماني از غذاهاي اصلي ما ايرانيان بوده خود استفاده مي كنند و شيره نبات يا عسل مرده (عسلي كه به طور مستقيم حرارت داده شود ) را به ما به عنوان عسل معرفي مي كنند و اين ماده غذايي را كه به تعبير قرآن در آن شفا هست را از سبد خانواده ما حذف كرده اند .

مطلبي كه جالب است بدانيد، اين است كه زماني استان مازندران (ماز = زنبور عسل + اندران) منبع عسل بوده است . اما هم اكنون ...

از اين دست مسائل بسيار مي شناسيم اما افسوس كه كوتاهي مطلب اجازه بسط دادن اين مسائل را به ما نمي دهد .

در پزشكي نيز همگي بر اين موضوع واقف هستيم كه طب نوين واقعاً به بن بست هاي عجيبي رسيده كه طب سنتي به راحتي از آن عبور مي كند اما همچون موارد قبل طب نوين براي ما و طب سنتي ما براي صهيونيست ها استفاده مي شود.

دردآورترين بخش اين مطلب اين جاست كه اين فرهنگ ها كه زاده صهيونيسم است در جهان فرهنگ غالب شده است و دولت ها كه شامل دولت هاي ايران هم مي شود به رهنمون همين فرهنگ غلط حركت مي كنند و همه مي دانيم كه اين راهي است كه نوش آن خواسته يا ناخواسته ، دانسته يا ندانسته نیش است !

ب ) در جهان :

يكي از مسائل مهم در بعد جهاني شيوع بيماري هاي كشنده و اپيدمي (واگيردار) است كه هر از چند گاهي ظاهر مي شود ، عده اي را به كام

مرگ مي كشاند و در نهايت يكي از شركت هاي صهيونيستي واكسن اين بيماري ها را به دست آورده و با قيمت هاي نجومي به فروش مي رساند !!!

هر كس كه به دقت به اين موضوع بنگرد متوجه توطئه بودن آن مي شود چرا كه معمولاً سازمان بهداشت جهاني اعلام مي كند كه اين بيماريها منشأ جانوري دارد مانند آنفولانزاي خوكي ، نوع A و مرغي و ...

حال يك سؤال : اگر اين بيماري ها منشأ جانوري داشته است پس تا كنون كجا بوده و چگونه در قرن 21 و زماني كه پزشكي در اوج خود است بدين گونه شايع مي شود و قرباني مي گيرد ؟!!!

- دليل اين است كه اين ويروس ها خود ساخته دست صهيونيست ها است و علاوه بر اينكه تعدادي از مردم جهان را از بين مي برد در نهايت با فروش واكسن به يك منبع درآمد براي صهيونيست ها تبديل شده و سودهاي چند ميليارد دلاري را براي آنان به ارمغان مي آورد . و نيز اذهان جهانيان را براي يك كشتار جمعي كه از اهداف اين شياطين است آماده مي كند .

از بيان ادامه اين مطلب ومطالبي از اين نوع نيز مي بايست پرهيز شود چرا كه متن بسيار طولاني مي گردد.

نفوذ صهيونيسم در اقتصاد :

- صهيونيست ها براي رسيدن به هدف شوم خود يعني حكومت بر جهان بسيار مصرّ هستند. اين جمعيت حدوداً 30 ميليون نفري، بيشتر ثروت جهان را در اختيار دارند و بديهي است كه مي توانند بر اقتصاد تمام دنيا تأثير گذار باشند .

علي رغم مشهود بودن جنايات رژيم اشغالگر قدس بسياري از شركت هاي بزرگ جهان به صورت علني و جدي از اين رژيم حمايت مي كنند و حتي گاهي اوقات جنگ افزار مورد نياز آنان را تهيه و توليد مي نمايند . اين مسأله دليل محكمي بر نفوذ بيش از اندازه صهيونيست ها در شركت هاي تأثير گذار بر اقتصاد جهاني است . بسياري از اين شركت ها كه عمده سرمايه گذاران آنها را يهوديان صهيونيست تشكيل مي دهند علاوه بر حمايت هاي مالي از رژيم صهيونيستي در راستاي تحقق ساير اهداف شوم اين رژيم از قبيل ترويج لاابالي گري و بي بند و باري جنسي در ميان ملل جهان و خصوصاً مسلمانان ، از بين بردن تدريجي سلامت جسمي مردم دنيا و ... گام بر مي دارند .

به طور خلاصه و به صورت خلاصه به بررسي برخي از اين شركت ها و اهدافشان مي پردازيم :

* Coca cola :

- زمينه فعاليت : توليد نوشابه و نوشيدني

- نشان هاي وابسته : كوكاكولا ، فانتا

- پرونده سياه كوكا كولا : استفاده از مواد اسيدي مضر در نوشابه هاي خود ، استفاده از قند گياهاني كه دچار تغيير ژنتيكي شده اند و افزايش خطر ابتلا به ديابت و چاقي ، وجود مواد آفت كشي چون د . د . ت در نوشابه هاي توليد شده در كشور هند .

- پس از انتشار اين اخبار فروش اين شركت 15% كاهش يافت .

- متأسفانه شركت خوشگوار ايران نيز محصولات همين شركت را تهيه و توليد مي كند !

* NOKIA :

- زمينه فعاليت : الكترونيك

- اين شركت حضور خود را در اسرائيل با يك سرمايه گذاري 500 ميليارد دلاري

- آغاز كرد و هم اكنون بخشي از قطعات مورد نياز خود را در اسرائيل توليد مي كند .

* Nestle :

- زمينه فعاليت : مواد غذايي

- نشان هاي وابسته : نسكافه ، كافي ميت ، مگي ، نان ، سرلاك .

- اين شركت يكي از عمده سهامداران شركت L'Oreal نيز هست كه درذيل شرح داده مي شود .

- پرونده سياه نستله : مرگ سالانه 15 نوزاد در جهان به خاطر استفاده از شير خشك نستله . استفاده از كارگران خردسال در مزارع شكلات در آفريقا و ...

- متأسفانه اين شركت نيز بخشي از توليداتش را درون خاك ايران و در قالب شركت نستله ايران توليد مي كند.

* L'Oreal :

- زمينه فعاليت : لوازم آرايشي ، عطر و ادكلن .

- تقريباً نيمي از سهامداران اين شركت يهودي اند و مدير عامل آن خود را عاشق اسرائيل مي داند.

* Intel eorp :

- زمينه فعاليت : الكترونيك ، رايانه

- شعبه اسرائيلي اين شركت با بيش از 4000 نفر كارمند ، سوسيس واحد بزرگ انتيل در دنياست و صادرات آن سالانه بيش از 1000 ميليارد تومان برآورد مي شود.

* IBM :

زمينه فعاليت : الكترونيك ، رايانه

- پرونده سياه IBM :اين شركت يكي از سازنده هاي ماشين هاي محاسبه گر براي ارتش هيتلر بوده است وكارگران آن در مكزيك به ازاي هر ساعت كار كمي بيشتر از 500 تومان مزد مي گيرند .

* Sara Lee :

- زمينه فعاليت : پوشاك

- اين شركت بزرگترين توليد كننده پوشاك در دنياست و مالك بيش از 40% سهام شركت دلتا جليل است كه در زير ذكر خواهد شد .

* Time Warner :

- زمينه فعاليت : رسانه هاي تصويري ، فيلم ، انتشارات

- نشان هاي وابسته : برادران وارتر ، تايم ، ICQ ،CNN

* Timber land :

- زمينه فعاليت : پوشاك ، كفش

- توليد كننده پوتين هاي نظامي مورد نياز ارتش اسرائيل

* Star bucks :

- زمينه فعاليت : قهوه

- يكي از حاميان ارتش اسرائيل بوده و به خانواده هاي سربازان مجروح يا كشته شده در درگيري ها كمك مالي مي كند .

* News corporation :

- زمينه فعاليت : رسانه هاي تصويري ، فيلم ، انتشارات

- نشان هاي وابسته : 20th century Fox ، Fox TV ، star TV ، sky TV ، CNBC

* Babylon LTD :

- زمينه فعاليت : نرم افزار ، اينترنت

  توصيه مي شود كه خوانندگان عزيز در مورد اين شركت ، نام آن ، نمادها و ... تحقيق نمايند چرا كه ذكر مسائل مربوط به اين شركت صهيونيستي از حوصله متن خارج است ، براي مثال نام اين شركت بر گردان به انگليسي كلمه بابل است و كره اي كه نشان تجاري آن است ، دو رود و ناحيه بين آن را نمایش میدهد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 61
  • کدهای اختصاصی