loading...
جنبش ظهور12
reza بازدید : 2 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
ماسون ها از علایم بی شماری استفاده می کنند. آنان به طرز بسیار عجیبی نمادگرا هستند و از هرعلامتی برای خود نمادی ساخته اند. در بسیاری از مواقع چنان این علائم را گسترش داده اند که در هر جای دنیا بر روی وسایل زندگی استفاده می شود. عجیب آنکه داستانی ساختگی و خرافاتی بوجود آورده و بعد نمادی برای خود ساخته اند و به نوعی آن را می پرستند در ادامه به بررسی تعدادی از این علائم خواهیم پرداخت...



برخی علائم به شرح زیراست...

نماد جمجمه و استخوان، نماد پرگار و گونیا، جغد، مار، عدد33، عدد13، عدد11، عدد9، نماد تک چشم، ستاره شش پر


 
پرگار و گونیا (یکی از مهمترین و معروفترین علامات).
در وسط این دو علامت، حرف G قرار گرفته است. (به اعتقاد فراماسونها، «Goat = بز» نماد شیطان است.
این دو تا ابزار در فراماسونری همیشه با هم بوده و مکمل یکدیگرند. خاصیت گونیا این است که چیزهای زاویه دار بسازد؛ با آن نمی توان چیز گردی ساخت. دیواری که به طرز صحیحی توسط گونیا ساخته شده است، دیواری است منظم و مستحکم. به همین حالت یک انسان "گونیایی" انسانی است صادق و درستکار؛ یعنی اینکه به قول معروف هم پندارش نیک است، هم گفتارش و در نتیجه کردارش هم نیک می باشد گونیا در رابطه با پرگار، سمبل ماده؛ در صورتی که پرگار چون که می چرخد، فعال می باشد و در نتیجه سمبل روح. به همین دلیل این دو همیشه با هم هستند، یعنی روح و ماده مکمل همدیگرند.


 
جایگاه نماد تک چشم
جایگاه تک چشم در ماسونها کجاست؟
در زمانی که حضرت ابراهیم قصد داشت اسماعیل را قربانی کند شیطان بارها او را وسوسه کرد و قصد داشت وی را از این کار منع کند و ابراهیم به سمت او سنگ می زد و آخرین سنگ به چشم راست شیطان خرد و چشم راست شیطان کور شد. بنابراین به کار بردن نماد چشم چپ به احترام پادشاه آنان یعنی شیطان است.

 
“مدعی همه چیز باشید، هیچ چیز را توضیح ندهید و همه چیز را انکار کنید!” اینها جملات دکترین انجمنی سری در آمریکاست که با نام “گروه جمجمه و استخوان” (Skull and Bones) شناخته شده است؛ انجمنی که بسیاری از سیاستمداران و صاحبان قدرت ایالات متحده از جمله جورج بوش و دیگر شخصیتهای تاثیرگذار سالهای پیش آمریکا حتی به صورت نسل اندر نسل در آن عضویت داشته اند و ملهم از اهداف و مرامنامه آن بوده اند.
سیاست و حکومت در ایالات متحده از زمان پا گذاشتن پیوریتن ها به این سرزمین تا زمان استقلال آن و از آن زمان تاکنون همواره متاثر از عوامل نامرئی ای بوده است که شناخت آنها به ما در درک اهداف و خط مشی های دولتهای این کشور یاری می رساند.
درطول تاریخ پانصد ساله این کشور نقش دین و انجمنهای سری و فراماسونی که دارای ایده ها و اهداف خاص خود بوده اند در شکل دهی به خط مشی های دولتمردان آمریکا حائز اهمیت بوده اند.


ستاره شش پر یا هگزاگرام
هگزاگرام چیست؟
به کارگیری ستاره 6 پر ( هگزاگرام - hexagram) یا ستاره صهیون که از ستاره های مشهور فراماسون هاست. این ستاره بنابر نظر محققین (از جله علی اکبر رائفی پور) از قرن 7 وارد آیین یهودیت شده. این ستاره از ستاره های مهم در جن پرستی و پرستش شیطان است. به طوری که تفاسیر متعددی از این ستاره در آیین فراماسونری یاد شده است.

جغد

چرا جغد برای ماسونها مقدس است؟
جغد نماد یهودی مارانوس (Marranos Jews)، یکی از مخفی ترین نمادهای فراماسونهاست. به طوری که این نماد را به شکل بسیار مخفی به کار می برند. یهودی مارانوس کسی است که نمی تواند نژاد/دین خود را فاش کند. یعنی یهودی که برای رسیدن به اهداف خود دین/نژاد خودش را مخفی می کند.
اما واشنکتن دی سی (Washington DC) دی و سی آخر به چه معناست؟ به معنی "David Capital " یعنی پایتخت داوود است. داوود همان پیامبری است که فراماسونها به آن پادشاه می گویند.

مار

چرا مار برای ماسونها مقدس است؟
آنان مقعتقد اند، هنگامی که شیطان از بهشت رانده شد در دهان مار قرار گرفت و وارد بهشت شد و توانست انسان را فریب دهد و به همین دلیل شیطان به مار خیلی مدیون است. و فراماسونها چون غیرمستقیم از خود شیطان تبعیت می کنند، این نماد را به خاطر احترام به پادشاهشان (شیطان) به کار می برند!

عدد 33

اهمیت عدد 33 در چیست؟
گروههای ماسونی 33 مرتبه و 33 درجه دارند. شخصی که به درجه 33 می رسد، قدرت زیادی داشته و ماسون اعظم نامیده می شود. این شخص بالاترین مقام لژ را در اختیار دارد.

عدد13

چرا عدد 13 مقدس است؟
در زمان یکی از پادشاهان ایرانی -احتمالا- خشایار شاه، در آن زمان قرار بوده که به روم حمله بشود. یکی از وزرا یا نزدیکان شاه، گوشزد می کند که کشور الان نیاز به حمله به روم را ندارد و شاید امپراتوری تضعیف شود و شاه نیز قبول می کند که حمله نکند. اما یهودیان چون با رومیها دشمنی داشتند و دشمن دیرینه یکدیگر بودند؛ می خواستند که شاه به روم حمله کند. برای این کار طی نیرنگی به شاه نزدیک شدند و پس از خوراندن شراب به شاه در روز 12 فروردین، حکم قتل 77 هزار ایرانی که مخالف یهودیان دربار بودند را از شاه گرفتند و روز 13 فروردین حکم را اجرا کردند. به خاطر همین است که 13 برای ایرانیها نحس است و به همین دلیل 13 از اعداد مقدس آنان شد چرا که آن دو نفر یهودی در روز 13 خدمت بزرگی به قوم یهود کردند که البته قبر این دو نفر هم اکنون در همدان است و در پروژه از نیل تا فرات اسرائیل، میخواهند این قسمت از ایران را جدا کنند چرا که مقدس ترین مکان بعد از اورشلیم، همین منطقه در همدان است.

عدد11

چرا 11 مقدس است؟
آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم می شود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل می دهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است. در واقع این دو ستون دروازه وردی جنها به دنیای انسانهاست.
تقدس این عداد آنقدر بالا بود که آمریکاییها اسم فضاپیمای که به ماه رفت را آپلو 11 قرار دادند.

عدد 9

چرا 9 مقدس است؟
در افسانه های ماسونها آمده است که "هیرام" معبد سلیمان (از نظر یهودیان فراماسون، حضرت سلیمان پیامبر نبوده بلکه جادوگر بوده و به او شاه سلیمان می گفتند) را ساخته است. در واقع ناظر بر ساخت معبد بوده است. عده ای (به دلیل نگفتن چند اسم رمز) هیرام را می کشند و بدن او را قطعه قطعه می کنند. در همین میان، 9 ماسون که بنا هستند و دستکش بر دست دارند قطعه های بدن هیرام را به هم می چسبانند و هیرام زنده می شود و به همین خاطر عدد 9 برای ماسونها مقدس می شود. و دستکش نیز برای آنان مقدس شمرده می شود و تحلیل دیگری که 9 را مقدس می کند این است که عدد 9 کنایه از معجرات نه گانه موسی (ع) است. که نشان درجه ماسونی هم کنایه از دست نورانی موسی است، هنگامی که آن را در لباس خود می کرد. برای مثال می توان از وجود این تفکر در برترین انیمیشنهای آمریکایی مثل انیمیشن شماره نه یاد کرد که همین تفکر را به بینده القا می کند. در ابتدا این فیلم شماره نه که منجی داستان است یک پیکر بی جان بیشتر نیست و پس از متصل شدن اعضاي بدن شروع به حرکت و فعالیت می کند.

پس می بینیم که اروپا و دنیای غرب به ظاهر متمدن تا چه اندازه به خرافات پایبند هستند و از خرافات به صورت محکم و جدی حمایت می کنند که برای بسیاری از نمادهای آنان هیچ دلیل منطقی نمی توان یافت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 65
  • کدهای اختصاصی